mandag 16. januar 2017

Varsko!



Adressen til Sia-bloggen var blitt "angrepet". I steden for at bloggen I´m Sia kom opp, ble besøkende tvunget videre til sider med konkurranser, annonser, tilbud om å tjene penger, ta imot sextjenester osv
Jeg ble helt fortvila og starta med å kopiere alle innleggene og legge dem ut på en ny blogg med ny adresse, men så kom jeg over denne løsningen da jeg studerte innstillingene mer nøye. 
Så til alle som ikke har haka av for JA til HTTPS ifg informasjonen under, gjør det med en gang!
Jeg fikk tilbake Sia-bloggen, og ingen blir lenger tvunget til å gå inn på lumske sider ved å åpne den i en søkemotor. 





Her er noen av sitene som automatisk kom opp på adressen til Sia- bloggen min. Det skal aldri skje igjen! 





Aldri oppgi IP-adressen til datamaskina di!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar